Стартирането на бизнес наистина е вълнуващо начинание, но лесно ли е? Повечето от нас биха отговорили отрицателно на този въпрос и ще са прави. Когато се стартира бизнес, има много неща, на които бизнесмените трябва да обърнат внимание, за да може компанията им да процъфти. Например, как с разумни средства да развият идеята си.
Освен това ще им е необходим VoIP телефон и безплатен номер за конферентен разговор. Комуникацията е сърцето на всеки бизнес, така че е невъзможно човек да започне бизнес без подходящо оборудване и инструменти.
Според Android Headlines имате нужда от VoIP телефон за перфектна комуникация. Voice Over Internet Protocol телефоните са перфектни, тъй като разчитат на стабилна интернет връзка, която ви позволява да се свързвате с хора навсякъде по света на евтини цени. Освен това, можете да добавите номера си към мобилния си телефон и да приемате разговори навсякъде докато сте в движение.
Ето още няколко функции, които вашият бизнес телефон със сигурност трябва да притежава:
1. Конферентни разговори
Както споменахме по-рано, комуникацията е в основата на бизнеса. Когато нямате ефективен метод или инструмент, чрез който можете да общувате с хората, то сигурност сте обречени – няма как да напредне вашият бизнес. Вашата телефонна система трябва да ви позволява да разговаряте с персонала и клиентите ви по целия свят. Освен това трябва да можете да провеждате безплатни конферентни разговори, така че да можете да говорите с потенциални бизнес партньори с лекота. Конферентните разговори позволяват на хора от различни географски места да говорят, като по този начин се намалява нуждата от пътуване.
2. Прехвърляне на обаждания
Един добре развит бизнес има няколко служители, които със сигурност не са в един и същи екип. Следователно, ако клиент се обади в търсене на разрешаване на конкретен проблем, тогава ще трябва да прехвърлите разговора, ако човекът, който отговаря на телефона, не е подходящият човек, който да реши проблема. Без бутона за прехвърляне на обаждане, клиентите ще трябва да се обаждат отново или съответният служител трябва да върне обаждане на клиента. Това е загуба на време.
3. Функции за запис
Опция за запис на всички входящи и изходящи повиквания е жизненоважно предимство, което всеки телефон трябва да включва. Една от причините за това е, че винаги можете да прослушате обаждания, в случай че сте пропуснали важна информация.
Друга важна причина е, че работодателите могат да преценят как персоналът обработва заявките. Например способни ли са служителите да разберат притесненията на клиентите? С какви конкретни проблеми се занимават служителите? Ако тези въпроси са адресирани както трябва, тогава няма съмнение, че настоящите ви клиенти могат да ви помогнат да получите нови клиенти.
4. Транскрипция на гласова поща
Всички сме чували за функцията, която позволява на собствениците на телефони да проверяват входящите обаждания. Ако са пропуснали важно обаждане, може да извършат обратно повикване. Какво ще стане, ако всеки собственик на телефон има пощенска кутия, чрез която може да получава гласови съобщения и да ги изпраща на вашия имейл? Когато получите известие по имейл за гласова поща, можете незабавно да се свържете със съответния получател, независимо къде се намирате.
5. Функция Аuto-attendant
Всеки нов бизнес трябва да работи за намаляване на разходите, а един от начините за това е чрез функция на телефона ви, наречена „Аuto-attendant“. Тази функция позволяват на обаждащите се да бъдат прехвърлени към правилното разширение, без да има нужда от рецепционист.
Вижте как пандемията от COVID-19 ще окаже влияние на бизнеса с Gift карти
Discussion about this post