Снимка с големина 2100 square-foot ,осигурява наблюдение от седем различни ъгли скрити камери, еднопосочно огледало, контролен център за по-добро проследяване и високо качество в реално време, аудиовизуален мониторинг от три отделни мнения и всичко тово се показва на фиксиран екрана. Звучи като място, където Джак Бауер ще се чувстват като у дома си?
Но вместо за залавяне на терористи, новото лабораторно откритие с Metrics Маркетинге за да помогне на уеб издателите, търговски марки и агенции да вникнат в съзнанието на потребителите за вземане на решения, чрез технология за проследяване. Това включва тестове в медиите, като например уеб сайтове, електронна поща, мобилни устройства, телевизионни и печатни реклами, както и магазинни дисплеи.
„Нашите клиенти – и много други собственици на бизнеса – искат да знаят, къде отиват потребителите и какво виждат най- напред“, каза Dan Rose, партньор в Кливланд базираната Metrics Маркетинг, която е специализирана в автоматизирани маркетингови проучвания и интерактивни услуги.
Dan Rose каза, че съоръжението се използва от агенции и други фирми за да тестват групи за индивидуални интервюта и други видове изследвания. В MetricsLab наема на ден е около $ 1800 до $ 2000 , каза той.
Той посочи, че чрез проследяването на очите на потребителите могат да се направят изследвания и то от малък брой хора.
В онлайн светът, следене на очите е било използвано за да се открият към кои части на уеб страницата се насочват потребителите, кои реклами виждат на страницата и как хората си взаимодействат с платената реклама в социалните мрежи. Едно проучване на погледа от различна компания установи, че само 25% от зрителите виждат рекламата най-отдолу на страниците. Dan Rose заяви, че новото съоръжение е особено подходящо за оптимизация на уеб страници, рекламни страници и други онлайн медии.
Discussion about this post