Корейския производител LG представи два нови телевизора тази седмица, и двата с тънка външна рамка.
Интересното в тази новина е, че от компанията смятат да продават двата 50’ и 60’ телевизори само на вътрешния пазар. Снабдени с три HDMI порта и честота на опресняване на образа от 600 Hz, телевизорите струват $ 1500 и $ 3300 съответно.
Потребителите по цял свят си падат по тънки външни рамки, а телевизорите, които се окачествяват като такива, са получили името си заради границата на екрана, която е под 25 мм. Което гарантира успехи в продажбите.
Защо тогава корейците не продават моделите извън страната? Отговорът на въпроса е прекалено отворен, за да се даде категоричен отговор.
В случая с LG обяснението може да се търси в производствени мощности, които ако не могат да покрият достатъчно голям сегмент ще предизвикат ниша на пазара. А запълни ли се тя веднъж от конкурент, после ще бъде трудно да се върне назад потребителското търсене.
Discussion about this post