Tърсенето на съдържание в интернет с Google обикновено изисква няколко секунди. Алгоритмите на компанията се грижат всички заявки да бъдат обработени максимално бързо. Google Search е най-добрата търсачка в интернет, но това не значи, че няма как допълнително да бъдат подобрени възможностите й.
Компанията вече е стартирала разговори с Facebook и ByteDance относно възможността да показват на по-високо място в търсенето съдържание от популярните им приложения. Идеята е да се осигури интеграция на видео материали от Instagram и TikTok директно в търсачката. По този начин ще се увеличи допълнително трафика на Google, но също ще се увеличи гледаемостта на клиповете.
Финалното решение все още не е взето, но най-вероятно това ще се случи скоро, информира AndroidHeadlines. Oткриването на съдържание от приложенията по ключови думи, директно от Google Search определено ще допадне на най-активните потребители на Instagram и TikTok.
Създателите на видео ще могат да достигнат до много по-голяма аудитория, ако Google въведат тази промяна. Тестовете с функцията са започнали преди месеци, като целта е да улесни още по-вече намирането на атрактивно съдържание в Instagram и TikTok. Алгоритмите на Google Search ще индексират огромната колекция от видео в приложенията и ще направят клиповете по-достъпни за потребителите.
Първоначално можем да очакваме интеграцията в мобилната версия на Google. Десктоп версията на търсачката ще започне на показва видео от Instagram и TikTok на по-късен етап. Това не е случайно, тъй като повече потребителите използват смартфоните си за достъп до любимото съдържание в приложенията.
Още от Digital: 8 полезни неща, които може да правите в приложенията на Google
Discussion about this post