Аdobe официално потвърдиха, че са се съгласили да придобият официално компанията Livefyre с идеята да започнат да генерират приходи от множеството коментари, които всеки ден публикуваме в интернет. Конкретните финансови параметри на сделката засега остават обвити в мистерия, но тя специализира в обработването на съдържанието за големи уеб сайтове като CNN, Huff Post Live, Cox Media Group, News Corp, The PGA Tour, CNet и др. Според официалните данни за в бъдеще нейните услуги ще бъдат интегрирани към Adobe Experience Manager платформата на компанията.
Идеята на Adobe в случая е така да ни позволят да печелим допълнителни приходи от коментарите, които публикуваме в интернет и ще е много интересно да проследим как тази идея ще се превърне в реалност. В момента Livefyre захранва много популярни уеб сайтове в интернет, а нейното придобиване от Adobe е сигурна гаранция, че техния брой ще се увеличи допълнително в следващите месеци. След финализирането на сделката потребителите ще могат да се възползват по най-добър начин от най-атрактивното съдържание, което споделяме в социалните мрежи.
Иновативната платформа на Livefyre ще бъде интегрирана към Adobe Creative Colud платформата и така ще улесни милионите потребители, които днес я използват. Въпрос на време е да разберем как Adobe възнамеряват да оптимизират работата на Livefyre и какви промени планират да внесат в нея, за да ни позволят да печелим приходи от коментарите си в интернет. При всички положения, обаче може да кажем, че това е много интересна идея, която има потенциала да привлече вниманието на повече потребители към нея.
Вижте приложението Adobe Lightroom вече може да се използва безплатно за Android OS
Discussion about this post