Moдерните технологии предлагат атрактивни и удобни възможности да тренираме в домовете си, дори по време на социална изолация. На пазара се продават фитнес тракери с достъпна цена, които са подходящ асистент по време на ежедневните тренировки. Фитнес сегмента е все по-атрактивна ниша и за инвеститорите, които виждат солиден потенциал за бъдещо развитие.
Peloton Interactive е името на компания, която предизвика голяма интерес със своето професионално оборудване за тренировки в домашни условия. Компанията реализира солидни продажби в началото на пандемията, когато потребителите търсеха алтернатива на затворените фитнес зали. Всичко това превърна Peloton в бранд с пазарна капитализация от над $50 през януари 2021г.
През следващите месеци, обаче събитията не се развиха според първоначалните очаквания, тъй като компанията вече се оценява на около $8 млрд. Още през октомври шефът на Peloton, Джо Фоули потвърди, че търсенето към домашното им фитнес оборудване спада с по-бързи темпове от очакваното, което се отразява дългосрочно на финансовото състояние.
Причините за спада в продажбите на Peloton са многобройни и освен по-ниското търсене обхващат хаоса във веригата за доставки и невероятната конкуренция. Процесите около компанията се следят внимателно от някои големи имена в индустрията, които дори обмислят опции да купят бизнеса на Peloton. Това не е изненадващо, тъй като притежават огромна мрежа от клиенти и сериозна пазарна стойност.
Amazon и Nike са две от компаниите с най-голямо желание да купят Peloton, информира The Wall Street Journal. Напрежението върху главният изпълнителен директор, Джон Фоули се увеличава, като все повече инвеститори искат неговата оставка. Конкретни финансови параметри не са публикувани, но финансирането на сделката вероятно ще струва поне $10 млрд.
Oще от Digital: Защо използването само на един фитнес тракер дава най-добри резултати
Discussion about this post