Amazon планират серия от промени, които ще направят международното им присъствие по-осезаемо, съобщиха от FinancialTimes.com. В момента най-големият електронен магазин по брой посетители, поддържа още шест онлайн магазина извън Съединените щати, но това не е достатъчно. Компанията планира да се наложи не само в развитите, но и във в момента развиващите се пазари.
Някои от промените, които ще бъдат въведени в Amazon ще включват превод на съдържанието на различни езици, директно преобръщане на долари в местна валута както и повече информация за доставката и транспортните такси, които потребителите трябва да платят. FinancialTimes.com напомнят, че сайтът не се е разраствал от 2004 година насам и към днешна дата има разклонения само в Канада, Китай, Япония, Великобритания, Германия и Франция.
Amazon не са единствените, които се опитват да придобият международен търговски статут. Наскоро американската компания Gap отвори първия си онлайн магазин във Великобритания, който доставя поръчки на всички западноевропейски страни, макар и да приема само британски лири, но не и евро. Marks and Spencer – подобна компания, но основана във Великобритания – измества електронния си бизнес все по на изток, планирайки скоро да отвори сайтове в Полша, Чехия и дори в Китай.
Discussion about this post