Рекламният бизнес е стратегически източник на приходи за Apple. Компанията постоянно търси нови начин да подобри финансовото си състояние. Mаркетинговият им отдел е доста зает от началото на годината в търсене на решения, които да компенсират инфлацията. Действията на Apple в тази насока може да не допаднат на много потребители на iPhone.
Причината е, че потребителите ще започнат да виждат повече реклами в iOS екосистемата. Според Bloomberg увеличеният брой съобщения за маркетинг ще обхване и другите устройства на Apple. Собствениците на iPhone, iPad и Mac ще трябва да са подготвени за повече реклами, докато работят с приложения като Аpple Maps, Books, и Podcasts.
Tака вече ще виждаме препоръки от рекламните партньори на Apple, когато търсим за ресторанти, магазини и други близки локации. Публикуването на подобни съобщения в приложенията Podcasts и Books също е една от потенциалните възможности. Рекламодателите ще с надпреварват да предложат по-дори оферти за своето съдържание в резултатите от търсене.
Аpp Store вече предлага реклами в Search таба и компанията вероятно ще копира същия модел в новата си инициатива. Следващата логична стъпка е да видим реклами в Today раздела и страниците с изтеглени файлове. Съобщенията ще се възпроизвеждат под формата на големи карти с думата “Ad” разположена под името на приложението.
Докато рекламите на отделните страници ще се появяват подчертани със син цвят в секцията “You Might Also Like”. Разглежда се сериозно и възможността за показване на съобщения с маркетингова насоченост и в Apple TV.