Бейзболът е за американците онова, което е футболът за европейците. Бейзболът е националният спорт на Америка, и на практика е основният начин на забавление, напомнят от Tech Fortune. Сега обаче се оказва, че американците си имат друг начин да се забавляват.
По данни на Business Insider, магазините на Apple са били посетени от 74,5 милиона посетители през първото тримесечие на 2011 година, а за целия сезон на Major League Baseball 2010 година, стадионите са били посетени от 73,6 милиона фенове на бейзбола.
Предвид тези данни се налага естествено върпосът дали е възможно Apple да са станали по-популярни от националния спорт на Америка? Apple със сигурност е по-печеливша от професионалния бейзбол. Приходите на компанията за фискалната 2010 година са $ 65,2 милиарда, като $ 9,8 милиарда идват от магазините на Apple, а общите приходи на Major League Baseball са $ 7 милиарда.
Феновете на бейзбола ще твърдят, че Apple е бизнес, а бейзболът е забавление. Но професионалният бейзбол също е бизнес, чиито приходи идват от продажба на билети и реклама, а към ммомента се отчита, че и двата начина за печелен не носят очакваните приходи.
От друга страна се оказва, че посещаемостта на Major League Baseball през миналия сезон е по-ниска, отколкото е била през 2004 година. Американците вече използват Apple продуктите за забавление повече от всякога, а понякога дори и за гледане на бейзбол.
Discussion about this post