Компанията вече предизвика критиките на някои водещи разработчици, като Spotify и Еpic Games. В основата на конфликта е 30% такса, която Apple изисква от продажбата на приложения. Недоволството продължава да се засилва, но въпреки това компанията не планира драстични променя в актуалната система на работа в App Store.
Технологичният гигант все пак обръща внимание на разработчиците и предлага нови структури на ценообразуване. Тези предложения обхващат приложения и игрите, като идеята е по-голяма гъвкавост на създателите на софтуер. Аpple вече предлагат над 900 индивидуални възможности за ценообразуване, включително 600 нови опци.
Благодарение на тях разработчиците могат да категоризират цените на своите приложения в периметъра от $0.29 до $9999, съобщава SlashGear. Предвижданите промени също така ще улеснят адаптирането на разработчиците към движенията на обменните курсове.
Създателите на мобилни приложения може да управлява и задава цени в 45 валути в 175 държави по цял свят. От компанията твърдят, че промените са налични автоматично при подновяване на абонаменти. Заглавията предлагащи еднократни покупки ще могат да се възползват от пролетта на 2023г.
Очаква се разработчиците да виждат автоматично най-подходящата цена в App Store, съобразно различните региони, в които се предлагат приложенията. Apple се надяват с новостите да улеснят и подобрят работата на разработчиците.