Без много шум, Apple сложиха ръка на малката компания Matcha.TV, която е специализирана в телевизионни и филмови обяви и препоръки. Така Тим Кук и компания станаха притежатели на още една услуга, която може да се окаже част от бъдещите планове на компанията за домашни видео и телевизионни услуги за потребителите.
От Venture Beat ни информират, че Matcha.TV предлага видео съдържание както от кабелни, така и от онлайн доставчици. Прозиводителят на iPhone, iPad и Mac очевидно е изчаквал внимателно развитието на ситуацията около стартиралата в края на 2011 година Matcha.TV, която подобно на агрегаторите на новини предлага пероснализирани списъци с предавания и филми на базата на потребителските интереси. В края на май тази година услугата престана да работи със съобщението, че услугата вече не е на разположение и че цялата информация на потребителите е изтрита.
Освен абонаменти за шоу програми, които харесват, потребителите можеха да гледат и предавания от собствената база данни на Matcha.TV. Както обикновено, Apple не направиха никакъв коментар относно плановете си. Вместо това, обществеността научи само, че в продължение на традицията да „купува малки технологични компании от време на време“, Apple са се спрели на Matcha.TV и за момента не желаят да обсъждат за какво възнамеряват да използват технологията.
Придобиването идва в момент когато всички погледи са насочени към следващия ход на компанията в областта на домашните услуги за забавление. Въпреки че се говореше усилено в миналото, че Apple разработват интернет телевизия, очевидо фокусът се е изместил към технологиите за предлагане на видео и телевизионни стрийминг услуги по заявка от кабелните оператори.
Discussion about this post