Apple най-накрая могат да се чувстват горди от избора си да направят второто поколение Apple TV по-евтина услуга. Благодарение на факта, че цената на ТВ приемника спадна до $99 само за четири месеца, продажбите на устройството нарастнаха доста по-бързо от очакваното. Според Allthingsdigital.com, Apple вече са прехвърлили 1млн. продадени приемници.
Това няма как да не разтревожи Google, които само преди дни обявиха, че няма да бъдат готови с всички планирани приемници до CES 2011 и някои ще бъдат задържани повече с цел усъвършенстване на възможностите. Докато Google се бавят, обаче, Apple уверено пристъпват напред. Разбира се, нямаме и основание да твърдим, че Apple TV ще стане толкова популярна, колкото iPhone, iPad и iPod – особено като се има предвид фактът, че услугата не е достатъчно разпространена извън Северна Америка.
При обявяването на добрите продажби на приемника си, Apple не се поколебаха да ги допълнят и с други впечатляващи цифри, сред които 400хил. наети ТВ предавания и повече от 150хил. филми на ден от iTunes. Разбира се, тук става въпрос за общ брой наето видео, което може да се гледа и на други устройства, освен Apple TV. Това, обаче, не е особено важно за филмовите студия, които са доволни от общите продажби, макар че трябваше да се съгласят да предлагат ТВ предаванията си само за 99 цента.
Discussion about this post