Apple няма да успеят да стартират програмата си iAd за iPad тази година, въпреки че това беше главната им цел, свързана с кампанията им по промотиране на този нов формат Интернет реклама. Вместо това, iAds ще се появят чак другата година. За по-нетърпеливите, обаче, Apple имат изненада. В момента в онлайн пространството усилено се върти промо-клип, който показва как ще изглеждат тези реклами на прословутия им таблет.
Allthingsdigital.com уведомяват, че подобно на първата европейска iAd реклама за iPhone, и тази за iPad ще е посветена на най-очаквания филм в момента – Tron:Legacy. Както може да се очаква, форматът ще позволи на потребителите не просто да гледат рекламен видеоклип, но и да боравят с него по най-интерактивния начин досега. При първата европейска iAd реклама на кола с дизайн на Tron, зрителите могат да въртят колата, за да я видят от всички страни, да четат допълнителна информация и т.н.
От сайта коментират, че издължената форма на iPad със сигурност ще направи от таблета идеална цел за производителите на филми, които ще могат да рекламират своите трейлъри в най-близкия умален вариант на кино екрана. Разбира се, вечният проблем си остава: ще упражняват ли Apple същия ограничаващ контрол върху рекламодателите, както се случваше до сега с iPhone? Докато чакаме да разберем, вижте видео (макар и с не особено добро качество), което показва част от рекламата на Tron:Legacy.
Discussion about this post