Всеизвестна истина е, че ако си в бар и твоята секси „мишена” започне да се накланя към теб, значи има привличане. Понякога малките жестове и езика на тялото говорят повече от редовните реплики, превърнати в клише.
Никой не знае това по-добре от Apple. Оказва се, че във всеки техен магазин продавачите позиционират екрана на всеки MacBook Pro ноутбук под определен ъгъл, за да може купувачите да бъдат привлечени инстинктивно към тях и да ги нагласят според собственото си възприятие. Тайната, според Forbes, е да са точно под ъгъл 70 градуса. Не 69, не 71.
Така, когато един нищо не подозиращ клиент влезе в магазина, първата му работа е да се насочи към „отворената позиция” на лаптопите и да бъде уловен в „прелъстителната мрежа” на хитрата маркетингова стратегия.
И най-интересното е, че всичко това става несъзнателно – продуктите просто те приканват да ги пипнеш и да се заиграеш с тях, че дори и да си ги вземеш вкъщи.
И това ако не е едно доста „чувствено” пазаруване…Може би тайната на големия успех на Apple се крие именно в познаване на клиентската психология? Е, ако е така, вече са разкрити.
А ние ще бъдем внимателни да не се влюбим в някои от техните лаптопи без да го съзнаваме.
Discussion about this post