Водещите технологични компании винаги намират начин да са в светлините на прожекторите, дори и във времена, когато по-добре да не си там. Apple са христоматиен пример с този си усет. Случвало се е много пъти да имат провали, но въпреки всичко, успехите са доста повече.
Преди няколко дни Apple публикува на сайта си инструкция за употреба на защитен шлем предпазващ цялото лице. Изделието не фигурира като продукт в магазина на компанията, но дълбоко в секцията за поддръжка има упътване как точно да използвате шлема.
Има опция за „стандартен размер“
Опция за по-голям размер
Както и допълнителни инструкции:
Първоначално информацията за този шлем беше, че Apple заедно със свои партньори са доставили 20 милиона такива шлемове за нуждите на медицинските работници в САЩ, в последствие в Wikipedia се появи страница Apple Face Shield, в която се казва, че маските са разработени от медицински лица с участието на Тим Кук. По-късно самият Тим Кук представи маската в Twitter. Маската няма логото на Apple вероятно за да не се превърне в обект на спекула, но компанията твърди, че по-късно вероятно ще произведат още такива маски за медицинските работници от други страни.
Представянето на защитния екран от Тим Кук обаче предизвика странни реакции и коментари. Голяма част от тях бяха – Тим, произвеждай Apple в Америка, Нека Apple стане чисто американска марка. Вероятно повечето потребители не са обърнали внимание, че и защитните маски са произведени от китайси партньор на Apple.
Discussion about this post