iPhone е най-търсеният смартфон в премиум сегмента, който продължава да регистрира впечатляващи продажби. Стратегията на Apple винаги се е различавала от бизнес моделите на производителите с Android. Софтуерните технологии и дизайна не са единствените предимства на iPhone. Любопитна иновация са аксесоарите AirTag, които се превърнаха в голям хит сред потребителите.
Припомняме ви, че това са миниатюрни джаджи с размер на ключодържател, които използват безжични технологии за да откривате и да се свързват с други устройства. Първата версия на AirTag бе представена през април миналата година, като досега Apple не са публикували официално данни за популярността на аксесоарите. Според анализатори са продадени над 50 млн. бройки на AirTags в световен мащаб.
Аpple вече са се фокусирали към разработването на второ поколение на аксесоарите. Данните бяха потвърдени и от популярния типстър Минг-Чи Куо, информира PocketNow. Все още няма официална информация кога можем да очакваме премиерата на АirTag 2.
Един от малкото недостатъци на настоящата версия на аксесоарите е Bluetooth връзката, както и сигурността на свързаните устройства. Дизайнерите на компанията освен визията могат да подобрят значително и функционалността на следващото поколение на Аir Tag.
Подходящ ъпгрейд може да е обновения дизайн, с който да ги закачаме към други обекти без нуждата от допълнителни аксесоари. Премиерата на Air Tag 2 ще редуцира цената на настоящото поколение, което също може да стимулира високи продажби. Умните аксесоари на Apple предлагат оптимален начин да откривате различни обекти в ежедневието, като ключове и дори домашни любимци.