Информацията вече е съвсем официална – Microsoft Bing захранва Yahoo Search. Това е резултат от сделката между двете компании, подписана преди около година. Това на практика означава, че към момента, Microsoft притежава 28.1% от сърч пазара. Това разбира се е по-малко от половината от процентите на Google, които са 65.8%.
Комбинираната услуга бе тествана в продължение на месец и към момента е достъпна само в САЩ и Канада. В следващите месеци се очаква да стане достъпна и в останалия свят. Това допълва Mashable.
Промяната няма да бъде отразена веднага от потребителите на Yahoo, тъй като засега интерфейсът на търсачката остава непроменен. Ако погледнете в статус бара си обаче, ще забележите, че информацията е от Bing. Следващата фаза на сделката е, всички рекламодатели на Yahoo да бъдат прехвърлени към Microsoft adCenter платформата.












Discussion about this post