Германският производител има богата история на иновации, с които подобрява автомобилите. Специалистите на BMW непрестанно търсят нови начини, за да изненадат многобройните си клиенти. Така например видяхме BMW i Vision Dee – прототип, който разкрива любопитни подробности за бъдещите планове на компанията. Името Dee не е избрано случайно и е съкращение от Digital Emotional Experience.
Нетрадиционният автомобил бе показан на изложението CES 2023 и позволява цялото предно стъкло да се използва като Heads-Up дисплей. Специална технология за проектиране ще позволи да се използва много по-пълноценно празното пространство в предната част. BMW смятат, че това ще улесни водачите да държат очите си на пътя, вместо да поглеждат надолу към екраните в централната конзола.
Платформата ще позволи потребителите да избират точно каква информация да се възпроизвежда в добавена реалност на предното стъкло. По този начин може да се избере дали да виждате данни за шофирането, или да добавите информация от комуникационните система. Предвиден е и режим с пълно виртуално изживяване, съобщава Pocket-Lint.
Амбициозните планове на BMW предвиждат технологията да започне да се използва от новите автомобили от 2025г. Проектирането на съдържание ще обхване не само предното стъкло, но също и страничните. Показването на дигитални аватари също е част от възможностите на технологията.
Друга любопитна подробност е, че външната част на BMW i Vision Dee е покрита с 240 E Ink сегмента, които възпроизвеждат 32 цвята.