Broadcom е популярно име в мобилната индустрия и компанията, която изпитва все по-голяма конкуренция в продажбата на хардер. Нова информация публикувана от Wall Street Journal разкрива повече детайли за стратегията на американския производители. Оказва се, че Broadcom искат да реализират продажбата на една от своите дивизии за разработка на безжични чипове на външна компания.
Данните са от близки до Broadcom източници. Американският бранд вече работи с Credit Suisse в намирането на подходящ купувач на подразделението им за компоненти за радиочестотния сегмент. Преговорите все още в начална фаза. Въпреки липсата на официални данни анализаторите оценяват този бизнес на Broadcom на $10 млрд. Това определено представлява доста внушителна инвестиция.
Високопоставените служители на Broadcam дори вече си позволяват да определят двиизията за безжиични чипове като „самостоятелен франчайз“. По този начин искат да се разграничат от влиянието на дивизията върху ежедневните им бизнес операции. Ако сделката се реализира това ще бъде едно от най-големите придобивания в историята на Broadcom досега. Новината предизвика ръст в акциите им с 1.4% на борсите.
Още от Digital: Спадът в търсенето на полупроводници ще продължи и през 2020г., според Broadcom
Discussion about this post