DJI е името на един от най-големите производители на потребителски дронове в индустрията. Компанията със своите продукти е добре познато име по цял свят. Популярността на DJI, обаче ще доведе до промяна в бизнес модела им, тъй като навлизат в изцяло нова пазарна ниша, а именно екшън камерите. Първото предложение на DJI в този сегмент се казва Osmo Action и ще има нелеката задача да се конкурира с последното поколение устройства на GoPro, предаде Pocket-Lint.
Оsmo Action предлага премиум характеристики като 1/2.3-инчов сензор, който е в състояние да записва 12-мегапикселови снимки, както и 4K видео със скорост от 60 кадъра в секунда. Първата екшън камера на компанията разполага с уникален „Three-Glass Aspherical Lens“ дизайн, който гарантира елегантен вид и издръжливостта на корпуса. Интересно дизайнерско решение е включването на два дисплея, като този в предната част е с големина от 1.4 и позволява да направите перфектното селфи.
Потребителите също така могат да се възползват и от предимствата на 2.25-инчовия тъчскрийн в задната част, който им покритие, премахващо отпечатъци от пръстите и яркост от 750 нита. Това е подходящо за използване при директна слънчева светлина. Батерията осигурява достатъчно време да запишете до 93 минути видео в 4K резолюция. Допълнително DJI Mimo приложение позволява да разглеждате и редактирайте съдържанието от смартфоните. Цената на Osmo Action e $349.
Още от Digital: Защо смартфоните няма да заменят скоро екшън камерите
Discussion about this post