Lenovo е един от най-големите производители на лаптопи в индустрията, но и компания, планираща да има все по-силно присъствие сред смартфоните и таблетите. Именно това желание на компанията беше основната причина тя да придобие официално Motorola и тепърва ще ставаме свидетели на все по-агресивната ѝ стратегия в индустрията. Сега Lenovo за първи път разкриха повече детайли за новото си корпоративно лого, което скоро ще видим в реални продукти на пазара, съобщава BusinessInsider.
Aктуализираният символ е създаден специално за компанията от дизайнери на Saatchi & Sааtchi с идеята да позволява във фонов режим да бъдат добавяни различни цветови и теми, които да отразяват иновациите на Lenovo. Основната идея на компанията е да покаже на потребителите, не само интереса си към разнообразните продукти, но също, че е по-отворена на диалог с тях. Концепцията за новото лого несъмнено е създадена с идеята да превърне Lenovo в много по-лесно разпознаваем и популярен бранд сред потребителите в Европа.
Остава само да видим дали новият корпоративен символ ще позволи на Lenovo да се превърне в по-търсен и предпочитан бранд сред потребителите. Характеристика, която ще има много важно значение за пазарния дял на компанията в технологичната индустрия. Ще е любопитно да проследим колко време ще отнеме на Lenovo да започнат да продават на пазара първите устройства с новото лого на глобалния пазар.
Discussion about this post