Като OrderDynamics компанията продължава да предлага интегрирани софтуерени решения от SaaS платформа и услуги за управление и анализ на големи масиви от данни, с които подпомага ефективно развитието на интелигентна търговска дейност от страна на световни ритейл марки и търговци.
“През последните 18 месеца станахме свидетели на фундаментална промяна както за OrderDynamics, така и за самите търговци. Ритейл пазарът продължава да се сблъсква с предизвикателството да осигури качествено цялостно преживяване на клиентите по възможно най-ефективен начин. Търговците трудно развиват печеливши стратегии като големите масиви от данни често не осигуряват необходимата за бизнеса информация и анализи.“, коментира Андрю МакГрегър, Главен изпълнителен директор на OrderDynamics. “Имаме иновативен подход към обработката на данните и доставянето на информация, която да подпомогне вземането на правилните бизнес решения. Внедряваме тези стимулиращи печалбата анализи в нашия водещ софтуер за управление на поръчки, в самата търговска платформа, както и в приложения на трети страни. Това ни дава уникалната възможност да подпомагаме търговците в осигуряване на безпроблемно преживяване на клиентите, като в същото време се оптимизира управлението на наличности, доставки, промоции и маркетинг.“
OrderDynamics се намира във фаза на активно развитие в Северна Америка и Европа. Само през последните 12 месеца повече от 30 нови големи марки и ритейл компании, включително 9 от 100-те най-големи онлайн търговци, избират решенията на компанията. Дружеството отчита 46 процента ръст на приходите на годишна база.
Discussion about this post