Expedia съобщи, че ще раздели бизнеса си на две отделни фирми обслужващи различен тип функции от уебсайтовете Expedia.com и TripAdvisor.com, предаде Cnet. Двете отделни марки ще функционират по отделно, но ще предлагат същите услуги, от които потребителите се възползваха досега.
TripAdvisor беше придобита от InterActive Corporation през 2004г. и година по-късно се присъедини към Expedia като подобри значително бизнеса на компанията. Печалбите за 2009г. се увеличиха до $2,9 млрд., а година по-късно те нараснаха с още $0,6 млрд. Въпреки това новите интереси на компанията станаха основание за разделянето на две отделни марки.
Стратегията на Expedia ще се развива около информирането на потребителите за най-добрите възможни туристически услуги и възможност за онлайн сделки, които станаха особено популярни в мрежата напоследък. Еxpedia.com ще бъде официален портал за туристически оферти и онлайн сделки, като компанията дори скоро представи и мобилното си приложение със същите функции.
Discussion about this post