Facebook продължава да разширява своето влияние в глобален мащаб и да привлича нова аудитория.. Това се случва въпреки популярността на социалните мрежи на други компании. Почти две десетилетия след своето създаване Facebook потвърдиха, че за първи път са регистрирали 2 милиарда активни дневни потребители.
Постижението е впечатляващо и доразвива позитивните трендове започнали през последното тримесечие. Тогава социалната мрежа добави повече от 16 млн. нови профила, съобщава Engadget. Информацията се появява в контекста на мащабните съкращения, които бяха обявени от компанията и засягат повече от 11 хил, души.
Всъщност Facebook не е единствената платформа на Meta, която преминава границата от 2 млрд. дневни потребители. Популярното приложение WhatsApp също вече постигна този впечатляващ успех.
Приходите на Meta отчитат 4% спад през последното тримесечие, но резултатите са оптимистични, тъй като $32.2 млрд. надхвърлят първоначалните очаквания. Нетната печалба за периода се свива с 55% до $4.65 млрд., показват още финансовите резултати. Първоначално Meta очакваха не по-голям спад от 10%.
Стойността на акциите на компанията се увеличи с 18% след публикувана на данните. Причината е, че много инвеститори очакваха още по-лоши резултати. Трудните мигове за Meta вероятно ще продължат и през новата календарна година, заради инфлацията и икономическата несигурност.