Facebook е на път да демонстрира как може да стане дори по-пристрастяващ, отколкото е в момента. Скоро от компанията представиха новата функция на сайта, която ще дава възможност на потребителите да съставят т.нар. списъци с интереси по различни теми. Най-интересното от тях ще се появява в техния News Feed, съобщава CNet.
Interest Lists ще покрива категории като бизнес, спорт или мода и ще превърнe Facebook в нещо като персонализиран вестник. За да бъдат истинска алтернатива на списъците на Twitter, Facebook ще се стреми да направи своите по-персонализирани и по-лесни за ползване. Но изглежда, че по-голямата и дългосрочна цел на компанията е да обедини достатъчно много функции и да се превърне в необходима и единствена платформа за информация в Интернет.
Дали новата функция на Facebook ще развали любимата на мнозина социална мрежа или ще му помогне да остане „на върха“? Ще трябва време, за да се прецени правилно реакцията на потребителите, тъй като Interest Lists се въвежда поетапно. Но опасността от провал съществува, защото дори ако рекламодателите харесват новата функция, то тя би дистанцирала потребителите от някога по-лично ориентираната на социалната мрежа.
Discussion about this post