Феноменалният успех на Groupon през последната година, привлече вниманието и на останалите компании. Според информация на Bloomberg сега и Facebook планира да пусне тестово услуга за откриване на намаления и добри оферти в стила на Groupon. Услугата ще е надграждане на съществуващата функция Deals.
Основната концепция ще е окуражаването на потребителите да споделят и „харесват“ (чрез Like бутона) различни оферти и предложения от компании, които имат сключени партньорства с Facebook. Първоначално услугата ще стартира пробно в няколко американски града като постепенно ще се разраства и на международната сцена. Според анализатори Facebook Deals може да генерира около $3.93 млрд. на година до 2015г.
Услугата ще позволява използване на намаления и за редица онлайн предложения. Разбира се от Facebook очакват да завземат бизнеса на Groupon. Съдейки от броя компании, които опитаха това и се провалиха, се очертава доста интересна битка за този пазар.
Discussion about this post