Facebook е предпочитана дестинация за достъп до разнообразна и актуални новини. Много хора предпочитат да използват News Feed, за да откриват подобна информация, което премахва изцяло необходимостта да посещават други уеб сайтове. Огромният интерес към тази функция изглежда не е достатъчно, тъй като Facebook вече тестват нова услуга за новини, която ще изисква месечен абонамент. В нея ще се показва и ексклузивно съдържание.
Според данните на CNet от компанията вече са постигнали споразумения с водещи издатели и разполагат с първия прототип на интерфейса на услугата. Facebook дори са направили демонстрация как по време на Digital Publishing Innovation Summit конференцията, на което са показали скрийншоти и 10 оригинални материала, които ще станат част от продукта. Идеята на Facebook да генерират приходи от интереса на потребителите към новинарско съдържание не е изненадваща.
Все още не знаем кога ще дебютира услугата и какъв ще е месечния абонамент за нея. Според анализаторите Facebook не са сигурни на какъв бизнес модел да заложат в промотирането на този продукт. Очаква се услугата да се превърне в премиум функция на Instant Articles. По този начин Facebook ще започнат да се конкурират директно с Google и големите медийни компании, които вече предлагат подобни продукти на потребителите си.
Вижте как Facebook вече ще показват по-дълги клипове в News Feed
Discussion about this post