Популярната търсачка на Google продължава да няма никаква конкуренция сред потребителите, въпреки опитите на други компании като Microsoft и Yahoo да се опитат да разширяват влиянието си в този пазарен сегмент. Apple и Facebook също се възползват от предимствата на компанията в услугите, които предлагат всеки ден на милионите си фенове по цял свят. Новият доклад на TechCrunch сега ни разкрива интересни детайли за бъдещата стратегия на най-голямата социална мрежа в интернет.
Oказва се, че Facebook вече провеждат тестове със собствена търсачка, която да интегрират към своите мобилни приложения, което определено е доста интересно решение. Някои потребители вече видяха допълнителен бутон „Add Link”, разположен при функциите Add Photos, Location и Feelings, откъдето могат да я активират. След като го направят те могат да търсят по ключова дума и бързо да откриват линкове със съдържанието, от което се интересуват.
Новата функционалност е част от мащабния план на Facebook да ни позволи да отваряме все повече статии и видео материали от автори на оригинално съдържание, без да се налага да напускаме профилите си. Компанията всеки ден обработва над 1 трилиона постинга и разполага с много информация за потребителите, която Google не притежава. Все още не знаем кога можем да очакваме премиерата на новата търсачка на социалната мрежа, но определено това е доста любопитен ход на Facebook.
Discussion about this post