Facebook ще започнат да показват реклами по време на видео клиповете, които гледаме в профилите си. По този начин компанията иска да осигури допълнителни приходи за себе си и авторите на съдържание, с които си партнира. За разлика от конкурентни платформи като YouTube самите реклами няма да се показват в началото, а по средата на клиповете. Рекламодателите ще могат да ги добавят след като изминат 20 секунди от дадено видео и те ще са с продължителност от максимум 90 секунди.
Приходите от рекламите се разпределят в съотношение 55:45, като по-големият дял е за самите авторите на публикацията, предаде MakeUseOf. Така Facebook искат да стимулират самите издатели да прекарват повече време в създаването на видео клипове, които да са по-качествени, защото трябва да задържат вниманието на зрителите за поне 20 секунди. Ако потребителите харесат началото е много по-вероятно да изчакат самата реклама и да продължат да гледат съответния клип.
Компанията също ще извлече полза от новата си рекламна платформа. Освен допълнителни източници Facebook ще ни накарат да прекарваме повече време в гледане на видео съдържание. Все още не знаем кога новите реклами ще започнат да се показват в клиповете, които гледаме. Данните разкриват, че някои водещи издатели вече са започнали да тестват този формат, което вероятно означава, че премиерата ще е скоро.
Вижте как да гледаме видео клипове от Facebook на телевизора
Discussion about this post