Имейлите са водещо средство за комуникация в дигиталния свят. Бизнес средите най-активно използват този метод за бързо и удобно общуване. Има разнообразие от подобни платформи, но Gmail е предпочитано решение за обикновените потребители и бизнес средите. Един от най-разпространените методи за промотиране на продукти са имейлите с рекламна цел.
Получаването на голям брой подобни съобщения, обаче може да е изключително досадно. Google са наясно с проблема и вече провеждат тестове с нова функционалност. Благодарение на не ще можем по-удобно да се отписваме от имейл кореспонденцията на редица източници. Уеб версията на Gmail предлага практичен Unsubscribe бутон в горната част на интерфейса.
Подобна функционалност, обаче не е част от приложението за Android и iOS. Вече са започнали тестове с добавяне на подобен символ и в мобилните версии на Gmail, съобщава mspoweruser. Актуализацията ще включва Unsubscribe бутон вдясно от името на всеки подател, което ще улесни отписването от нежелани източници в Gmail.
Няма да е изненадващо, ако първоначално функцията е достъпна за устройствата с Android 14. След това ще бъдат ъпгрейднати и по-старите версии. В дългосрочен план можем да очакваме и интеграция за устройствата с iOS.
От компанията изпробват и други промени в UI интерфейса, които ще променят настоящия изглед с традиционните Reply, Reply All и Forward бутони.