Основната част от приходите на Google идват от онлайн реклами. Компанията е доста добра в това и дори може би твърде добра. Затова тя вече предлага нова опция за аргумент, когато потребител блокира реклама – тя знае твърде много, съобщава Mashable.
Всеки потребител може да блокира всяка реклама на Google във всеки един момент. За целта просто трябва да кликне на малкия хикс в горния десен ъгъл на рекламата и да поиска тя повече да не му се показва. Google пита потребителя за аргумент, който той може да даде доброволно.
Обикновено опциите са, че рекламата не е интересна, не е подходяща, пречи на съдържанието на сайта и др. Вече има и нова опция: рекламата знае твърде много за потребителя. Освен това има и повече варианти за настройка на персонализираните реклами. Тези опции обаче са налични само при използването на Google с отворен потребителски профил и са достъпни от секцията Ad Settings в полето Personal Info & Security.
Още от Digital: Google ще предупреждават уеб сайтовете, които показват досадни реклами
Discussion about this post