Факт е, че доста време Google изглеждаше силно изненадан от успеха на Facebook. Дълго време интернет гигантът нямаше отговор на социалната мрежа и той се появи едва в началото на това лято. Според Ерик Шмид, председател на борда на директорите на Google, компанията е трябвало да направи това доста по-рано, предаде CNN.
Шмид призна, че Google е трябвало значително по-рано да идентифицира своите потребители, да ги опознае и да им предложи подобаваща онлайн социална услуга. „Facebook изгради начин да разбере кои в действителност са потребителите. Google трябваше да работи върху това по-рано“, допълни Шмид. Той пое отговорност за изоставането на компанията в тази сфера, като обяви, че е трябвало да насочи повече ресурси към нея.
Според Шмид така интернет щеше да бъде доста по-различен днес. Въпреки това той е доволен от Google+ и големия първоначален интерес към услугата. „Ще видим колко добре ще се справи“, завърши Шмид.
Discussion about this post