Високите скорости и модерните технологии се допълват по най-добър начин в мощните болиди от Формула 1. Настоящият сезон въвежда редица промени, които ще поставят нова ера в развитието на този автомобилен спорт. Голяма част от отборите вече сключиха партньорства с големи технологични компании. Сега към тях се присъединяват и МcLaren Racing, които официално обявиха договор за дългогодишно сътрудничество с Google.
Отличителна характеристика на двата болида на McLaren през F1 2022 сезона ще бъде оцветяването на джаджите, които ще са в характерния за цвят на браузъра Chrome и логото на Google. Специалното брандиране ще обхване и McLaren MX Extreme E Team отбора на компанията. Основното предимство за служителите на отбора, механиците и партньорите на McLaren F1 ще е достъпа до последните технологии на Google.
Движението с бърза скорост на пистата превръща четирите цвята на джантите в подвижно лого на Google, което е най-силният визуален елемент от партньорството.
Android и F1
Няма как да не забележите и наличието на характерния символ на Android, който също може да се види в горната част на болидите на МcLaren за новия сезон. Членовете на екипа ще могат да се възползват и от други иновации, като смартфони от последно поколение с 5G свързаност. Освен интеграцията на високоскоростната технология са предвидени и допълнителни оптимизации на Google Chrome.
Крайната цел е да се предложат повече възможности за взаимодействия между различните екипи. Също да се подобри представянето на отбора по време на тренировъчни сесии, квалификации и състезания. Тепърва ще се търсят начини, с които технологиите на Google да имат положително влияние върху представянето на пистата на McLaren през 2022г.
Предвидено е брандиране на капака на двигателя и джантите на MCL36 Formula 1 болида на Ландо Норис и Даниел Рикардо, но също на каските и състезателните костюми на отбора във Formula E.
Още от Digital: Formula 1 ще използва 100% екологично гориво и няма да замърсява околната среда