Рекламите са в основата на бизнес империята, която управлява Google. Това е основният източник на приходи за компанията, което не е тайна за никого. Популярните приложения на Google възпроизвеждат реклами по различен начин, като най-досадния пример вероятно е YouTube. Приходите от онлайн реклама възлизат на милиарди долари всяко тримесечие.
Технологичният гигант проведе любопитно събитие под надслов “Google Marketing Live”, на което обърна повече внимание на възможностите за бизнеса да използват Google Ads. От компанията са разработили и нови рекламни формати, които тепърва ще генерират допълнителни приходи за мрежата им от партньори.
В следващите месеци ще са налични допълнителни инструменти, с които компаниите да създават по-големи реклами за шопинг в мобилната търсачка. Google показаха как подобни съобщения се показват на цял екран и позволяват да превключвате между различни обяви. Това става с плъзгане на пръста в лява или дясна посока.
Tърговците на дребно ще имат възможността да добавят “3D” бутон към връзките за пазаруване в търсачката. Потребителите ще виждат триизмерен модел, който да визуализират пред очите си с технология за добавена реалност. Съобщенията за програми за лоялност и награди веч ще са видими от самите реклами.
Планира се увеличаване на броя на маркетинговите съобщения в YouTube. Специален акцент ще бъде YouTube Shorts – секцията за кратки видео клипове, с която се конкурира TikTok. Рекламите ще се появяват докато сърфирате между различни видео клипове по същия начин, както в TikTok и Instagram Stories.