Tърсачката на Google e eдин от най-посещаваните уеб сайтове в интернет, който ежедневно позволява на стотици милиони потребители максимално бързо да откриват информацията, която ги интересува. Компанията постоянно актуализира своите алгоритми, за да подобрява още повече нейната работа и вече експериментира с нова функция, която се казва Google Posts. Технологичният гигант я определя като „експериментална платформа“, която засега е достъпна само за отразяване в реално време на битката между основните кандидати за президент на САЩ.
Ако тестовете с Google Posts се окажат успешни можем да сме сигурни, че компанията ще използва тази функционалност и за други събития с огромен социален интерес, коментира ArsTechnica. В голяма степен тя представлява метод, с който тя иска да показва публикации и друго разнообразно съдържание от Google+ в резултатите за търсене. Google Posts e създадена с идеята да привлече вниманието на брандовете и да им позволи по-лесно да достигат до своите потребители, като им показва техните съобщения директно в официалната страница на компанията.
Любопитното е, че тази функция не включва ключови характеристики на съвременните социални мрежи, като например възможността да коментирате дадена публикация, а също и да следите брандовете, които използват Google Posts. Засега потребителите разполагат с възможността да си създават профили, да публикуват съобщения, да споделят видео и снимки, като те ще са видими за всички, които търсят релевантно съдържание в търсачката на компанията. Не ни остава нищо друго освен да се въоръжим с търпение, за да видим какви други подобрения ще видим за в бъдеще във функцията Google Posts.
Вижте как да изтеглим или изтрием историята си на търсене в Google
Discussion about this post