Надяваме се, че не сте пропуснали да видите тазгодишното Doodle лого на Google, което стоеше на заглавната страница на търсачката, за да почете настоящите коледни и новогодишни празници. Мнозина, включително Wall Street Journal, одобриха логото и дори го провъзгласиха за “най-амбициозното” досега.
Действително, според Engadget.com, проектирането на изображението не е било лесна работа. Екип от петима художници е работил по фрагментирания образ, на когото са били нужни цели 250 часа, за да стане напълно готов. Това обаче е нищо пред няколкото месеца, които били нужни на екипа, за да достигнат до крайната идея на проекта – серия от 17 интерактивни портрета на коледни сцени от целия свят.
С натискането върху всяко изображение можехме да узнаем нещо повече за коледните традиции по цял свят, което прави логото не само приятно на външен вид, но и образователно и забавно. Според Google, от 1998 година насам са били създадени над 900 Doodle изображения, като само през 2010 година са се сменяли 270 различни такива.
Discussion about this post