Google е компания, която генерира приходи предимно от реклама и това отдавна не е тайна за никого. Технологичният гигант сега обяви вероятно най-голямaта промяна в своята политика в сферата на дигиталния маркетинг досега. Оказва се, че Google спират да използват брандовете DoubleClick и AdWords. За в бъдеще ще се използва опростеният бранд Google Ads, който ще е по-лесно разпознаваем за рекламодателите и собствениците на локален бизнес, които искат да го промотират.
Информацията бе потвърдена официално oт Google, които уточниха, че освен името не се предвиждат съществени промени. Toва означа, че потребителите ще продължат да използват сегашните си планове и тарифите няма да се променят. Google ще продължат да поддържат едновременно двете рекламни платформи AdSense и AdMob, за да разширят позициите си сред собствениците на уеб сайтове и разработчици на приложения за Android и iOS, информира VentureBeat.
Всички бъдещи реклами ще могат да се купуват с новия бранд Google Ads. Припомняме ви, че AdWords бе представена през 2000г. с идеята да добавят реклами към текста в търсачката. След това компанията придоби официално DoubleClick софтуера през 2008г. и го направиха интегрална част от своята рекламна платформа. Компанията уточнява, че новото име ще е допълнено и от повече възможности за бизнеса и ще подобри сигурността на всички хора, които използват Google Ads.
Още от Digital: Google тестват система, която ще предвижда какво съдържание ще търсим в Интернет
Discussion about this post