Ajilon Consulting – България спечели нов договор с Hewlett Packard. По силата на контракта, компанията ще предоставя дистанционни услуги за клиентите на НР в Европа, посредством центъра за глобални услуги, базиран в София. Ajilon Consulting – България, спечели първия си договор с НР в края на 2005 г., като в края на 2004 г. започна работата си в страната е персонал от един човек. Към момента, компанията разполага с екип от над 120 души. Целите на Ajilon Consulting са до 2006 г. да наеме екип от 250 човека, който да достигне цифрата от 500 души до 2007 г.
Официалното откриване на центъра за глобални услуги на НР през април т.г. беше важна стъпка напред за Ajilon Consulting, затвърждавайки нейните позиции в Източноевропейския регион. Центърът на НР ще се фокусира върху предоставянето на дистанционен мониторинг и техническа поддръжка на IT инфраструктурата. Целта на центъра е да гарантира висококачествено техническо обслужване, задоволявайки постоянно нарастващите очаквания на своите клиенти.
Опитът на Ajilon в управлението и предоставянето на този тип услуги се оказа решаващ фактор за повторния избор на компанията за партньор в изпълнението на този проект.
За да осигури високо качество на предлаганите услуги, Ajilon предлага на своите служители различни възможности, чиято цел е да наложи компанията като първокласен работодател на българския пазар. Ajilon осигурява различни програми за развитие в кариерата, обучения и широкообхватна система за мотивация на персонала, чиято цел е да привлича и запазва висококвалифицираните кадри. Политиката за набиране на персонал на компанията е ориентирана и към задоволяване на цялостните очаквания на нейните служители.От своя страна, Ajilon се фокусира върху подбора на кадри с опит, които притежават езикови и технически умения, необходими за работата в центъра за глобални услуги. Кандидатите трябва да притежават и умения в работата с клиенти, което са задължително условие за успешното развитие на подобен тип център.
Discussion about this post