Instagram планират да преустановят поддръжката за една от най-популярните функционалности в приложението. Компанията възнамерява да спре Swipe-Up жестовата команда за отваряне на линкове. Вместо това потребителите ще могат да използват стикери. Според Instagram това решение ще “рационализира” създаването на истории и ще осигури по-голям “творчески контрол”.
Собствениците на акаунтите ще могат да форматират начина, по който изглеждат стикерите, а не да плъзгат пръста нагоре, за да отварят линкове. Реалните тестове са започнали още през юни, като обратната връзка с потребителите изглежда е добра и скоро Swipe-Up командата няма да е достъпна в Instagram.
Припомняме ви, че това е премиум функционалност, която бе предлагана предимно на инфлуенсъри с повече от 10 хил. последователи или големи рекламодатели. Това е поредната стъпка от амбициозната стратегия на Instagram да диверсифицират своите функционалности, съобщава WioNews.
Промените ще са активни в следващите няколко дни и ще позволят на потребителите да насочват своята аудитория към външни уеб сайтове със стикери за линкове, които предлагат допълнителни опции за персонализация на бизнеса. Това ще предостави още повече възможности за взаимодействие и детайли за рекламираните продукти и съдържание в приложението.
Досега нямаше как да се реагира или да се отговори на публикация, но това ще се промени с новите стикери за линкове. Instagram Shop секцията в мобилното приложение се очаква да предизвика още по-голям трафик с премахването на Swipe-Up функционалността.
Брандовете, които използват Instagram за рекламиране на своите продукти ще могат по-ефективно да ангажират своята аудитория след промените.
Още от Digital: 20 доказани начина да увеличим последователите си в Instagram
Discussion about this post