Видео съдържанието се превръща във все по-голям акцент за компанията. Instagram постоянно се ъпдейтва с нови функционалности. По този начин Meta се опитват да привлекат по-голяма аудитория от TikTok към своите приложения. В най-голяма степен казаното дотук важи за Instagram и Facebook.
Милионите потребители, които ги използват е добре да знаят за важна променя в алгоритмите за препоръчване на съдържание.Лично Марк Зукърбърг потвърди, че ще се удвои броя на публикациите от профили, които не следвате във Facebook и Instagram до края на 2023г. В момента препоръките в тази категория представляват около 15% от всички постове в социалната мрежа.
Тази стойност е осезаемо по-висока в Instagram и също ще продължи да расте в следващите тримесечия, съобщава TheVerge. Няма да е изненадващо, ако започнете да виждате повече Reels клипове в своите профили, което ще продължи да бъде най-важното оръжие на Meta в битката с TikTok.
Марк Зукърбърг определя новият алгоритъм като “Discovery Engine” и с него ще се отбележи радикално отклонение от досегашния фокус за Facebook и Instagram. Досега компанията показваше съдържание с приоритет върху Social Graph статистиките. По този начин алгоритмите обръщат внимание на списъка с приятели и нещата, които следвате в приложенията.
Новите промени ще увеличат броя на постовете от алтернативни източници във Facebook и Instagram, което може да предизвика известно недоволство. Шефът на Meta уточни още, че AI софтуера ще открива и препоръчва съдържание, което потребителите биха оценили положително. Това важи за всички публични файлове в приложенията, включително линкове и снимки.