Meta са изправени пред серия от предизвикателства, които се отразяват на финансовата им стабилност. Още в началото на годината компанията за първи път обяви спад в дневните потребители. Facebook е изправена пред все по-сериозна конкуренция на услуги като ТikTok, които се утвърдиха като световен хит сред тийнейджърите.
Проблемите на Meta се задълбочиха и от въвеждането на функции, с които Apple ограничи следенето на потребителите. Съчетанието от негативни трендове и глобалната икономическа обстановка доведоха до намаление на приходите на Facebook. Това не се е случвало досега и е ясна индикация за проблемите на компанията.
Рекламите са основен източник на приходи за Meta, което не е тайна за никого. Вече сме виждали различни формати за маркетинг в популярните им приложения. Стратегията на компанията да ограничат негативното влияние върху бизнеса е свързана с увеличаването на броя на рекламите.
От Engadget информират, че Меta ще започнат да възпроизвеждат подобни съобщения на повече места в своите приложения. Това включва Explore раздела и емисията с публикации в потребителските профили. Компанията ще позволи на някои автори да генерират приходи, ако поставят рекламни съобщения в своите профили.
Тестовете не са ограничени само до Instagram, тъй като се провеждат още във Facebook и Instagram Reels. Повечето реклами се очаква да балансират приходите в следващите няколко тримесечия, които също ще са изпълнени с големи предизвикателства.