Moбилното приложение Instagram се радва на голяма популярност сред потребителите, докато в същото време неговите създатели продължават да търсят начини как да генерират повече приходи от него. След като в продължение на няколко месеца те провеждаха усилени тестове с новата си маркетинга платформа тя вече е готова да се превърне в неизменна част от заглавието. По този начин всички ние вече ще трябва да се примирим с показването на реклами, чиято дължина може да достигне до 30 секунди, докато сърфираме в профилите си в Instagram, предаде TechCrunch.
Според данните от днес те вече са достъпни в над 30 държави по цял свят, сред които Испания, Италия, Мексико, Индия и Южна Корея, като до края на септември се очаква да са достъпни във всички страни в глобален мащаб. Рекламодателите ще могат да избират не само стандартните 15-секундни клипове, но също така и два пъти по-дълги видео послания с големина от 30 секунди. Instagram също така ще им позволят те да се показват, както в портретен, така и в пейзажен режим и вече преговарят с редица компании, които да се включат към новата ѝ платформа.
Основната причина рекламите в приложението да са с двойно по-голяма дължина е нейното желание да възпроизвежда класическите телевизионни реклами на брандовете директно в профилите ни. Все още не знаем дали ще разполагаме с възможности да ги блокираме и да продължим да се наслаждаваме на любимото си съдържание в Instagram. В момента приложението разполага с над 300 млн. активни потребители, което има потенциала да се превърне в сериозен източник на приходи за компанията.
Вижте три нови филтъра ще подобряват работата ни с Instagram
Discussion about this post