Instagram привличат вниманието на потребителите с постоянно увеличаващата се палитра от функционалности. Приложението осигурява дълги часове забавление, но също така предлага и опция за пазаруване онлайн. Това е само един от инструментите, с които Instagram се стремят да конкурират другите водещи приложения.
Ситуацията в индустрията се променя доста динамично, което постоянно налага различни промени и ъпдейти. Функцията Live Shopping предлага полезна платформа на собствениците на бизнес да продават своите продукти. По този начин може да ангажират по-директно своята аудитория и респективно да генерират приходи.
Aко използвате функцията е добре да знаете, че Instagram скоро ще спрат поддръжката на Live Shopping. Всъщност този процес вече започна, като от 16 март няма да имаме достъп до опцията за пазаруване в реално време, съобщава Engadget.
След тази дата няма да е възможно да се тагват продукти при излъчвания на живо в приложението. Премахването на Live Shopping е част от стратегията за приоритизиране на основните функции на Instagram. Всъщност Meta вече премахнаха таба за пазаруване в Instagram и Live Shopping секцията на Facebook.
Потребителите ще могат да управляват своя магазин за стоки в Instagram, тъй като приложението ще продължи да инвестира в подобни функционалности.