Разработчиците на приложението тестват нова функция с ограничен брой потребители. Oказва се, че Instagram искат да превърнат видео публикациите в Reels. Промяната е част от мащабна стратегия за опростяване и подобряване на видео съдържанието.
Скрийншотове в Twitter потвърждават, че на екрана ще се показва съобщение, което информира, че видео публикациите вече ще се споделят като Reels.
Ако имате публичен акаунт и качите видео, което се трансформира в Reel всеки друг потребител ще може да го открие и да използва оригиналното аудио за собствена версия. Частните профили ще споделят съдържанието единствено с последователите на съответния акаунт. От TechCrunch информират също, че след като публикувате видео всеки може да създаде ремикс с вашия Reel, ако акаунтът ви е публичен.
В менюто с настройки на Instagram ще може да ограничите обхвата на тази функционалност. Teстовете трябва да предложат решение на някои проблеми. Като например какво ще се случва с хоризонталното заснетите клипове във вертикалния формат на Reels.
Компанията вече потвърди, че над 20% от времето, което прекарваме в приложението е за гледане на съдържание в Reels. Конкуренцията с TikTok също е причина да се увеличават инвестициите в промотиране на видео публикации. На този етап няма данни кога новата функция ще е налична за всички потребители в Instagram.