Instagram вече разкриха плановете си да започнат да интегрират реклами към своето популярно мобилно приложение. Сега потребителите започнаха да виждат първите рекламни послания в своите профили на територията на Великобритания. Очаква се скоро те да бъдат включени и в акаунтите в други страни на европейския континент, предаде ТheNextWeb.
Първите партньори в новата рекламна платформа на Instagram са брандове като Starbucks, Sony Music, Cadbury и др. Самите послания са допълнени от “Sponsored” тагове, които са поставени в дясната част до името на създателя на дадена снимка или видео. Идеята на компанията е те да изглеждат като „органична“ част от споделяното съдържание, с която потребителите да взаимодействат по възможно най-лесния и атрактивен начин.
Рекламните партньори на Instagram са внимателно подбрани, за да се гарантира максималното качество. Трябва да отбележим, че това е първия сериозен опит на компанията да започне да печели солидни финансови приходи от своята изключително популярна услуга. По всичко личи, че е само въпрос на време маркетинговите послания да се превърнат в неизменна част от едно от най-популярните мобилни приложения.
Discussion about this post