Instagram е водещо приложение за мобилна фотография, което взаимства все повече елементи от социалните мрежи. Разработчиците са фокусирали своите усилия към подобряване на възможностите на търсене в профилите ни. Така например вече се експериментира с нова функция за показване на снимки и видео като резултати във вградената търсачка на Instagram.
По този начин освен традиционните профили на други потребители, места и хаштагове алгоритмите на приложението ще ни препоръчват и мултимедия. Oт Instagram са уверени, че това ще улесни откриването на съдържание и ще ги превърне в още по-сериозен конкурент на TikTok. Промените ще възпроизвеждат редове от снимки и видео, което е релевантно на заявките за търсене.
Работи се над осигуряване на поддръжка за по-голям брой езици в търсачката. В момента приложението предоставя резултатите в следните категории: Тоp, Accounts, Audio, Tags и Places. За в бъдеще ще виждаме изображения и клипове показани на целия екран в Top раздела, информира TheVerge.
Следващият ъпдейт на мобилното приложение ще предложи опция да използваме повече ключови думи за извършваните търсения. За целта вече е увеличен броя на специалистите, които работят в този екип на Instagram. Колкото по-прецизна е търсачката в Instagram, толкова по-активни ще бъдат потребителите в разглеждането на съдържание в своите профили.
Все още не знаем кога всички потребителите ще имат достъп до актуализацията. В заключение ще отбележим, че подобренията в търсенето са вдъхновени от сходни възможности, които предлага TikTok. Оптимизацията на търсачката за повече езици вероятно ще изисква повече време.
Още от Digital: 20 доказани начина да увеличим последователите си в Instagram
Discussion about this post