Intel пусна невероятно видео наречено The Chase, с което презентира новите 2-ро поколение Intel Core i5 процесори. Рекламата беше толкова успешна, че компанията постигна неимоверно голям успех по метода на така наречената ‘вирусна реклама’, и според данните е гледано повече от 1 милион пъти в YouTube.
Продължителността на клипа е 105 секунди и представя възможностите на новите Core i5 процесори. Уникалността на новите процесорни чипове е постигната със своеобразна ‘екшън гонитба’ през различни компютърни екрани, която разкрива поредица от програми, като например iTunes, Facebook, YouTube, Microsoft Office, и Adobe Creative Suite, които се показват на десктопа на един компютър.
Очевидно идеята на създателите е да внуши на масовата публика, че новите процесори са толкова мощни, че потребителят може бързо и безотказно да ползва неограничена компютърна мощ за отварянето и работата с толкова програми, от колкото се нуждае. Клипът е заснет в Прага от независимата рекламна агенция Venables Bell & Partners от Сан Франциско и е режисиран от печелилите награди лондонско дуо Smith & Foulkes.
Както само сте се убедили, ако сте гледали видеото по-горе, клипът е много забавен. Въпросът е дали потребителите няма да попаднат в ‘друг филм’, когато започне ‘екшънът’ с избора на процесор, който е наистина от новото 2-ро поколение. За да не се объркате, уверете се, че номерът му е един от следните:
i5-2520M, i5-2540M, i7-2620M, i7-2720QM, i7-2820QM, или i7-2920XM.
Discussion about this post