Услугите за стрийминг се радват на голяма популярност, особено в контекста на високите продажби на мобилни устройства. Платформи като Neflix са подходящи за големия екран, докато TikTok е предпочитан избор за потребителите, които гледат и слушат музика, когато са в движение. Въпреки сериозните опити на Apple да се конкурира в този сектор, обаче все още не може да постигне желания успех.
Хитовото приложение вече оказва сериозно влияние върху музикалната индустрия. Съществуват много примери на парчета, които добиват популярност в TikTok и след това оглавяват Billboard чартовете. Следващата агресивна стъпка на разработчиците е премиерата на SoundOn.
Всъщност това е музикална платформа, която е насочена към авторите на музика. Независимите изпълнителни ще разполагат с възможността да използват SoundOn, за да ъплоудват своите парчета най-популярните услуги. Сред тях са Spotify, Apple Music, Pandora, Resso, Joox, Deezer и др.
Авторите на музика, които се присъединят към SoundOn ще бъдат освободени от такси за дистрибуцията на своите парчета. От TikTok обещават 100% от приходите през първата година, като тази стойност ще бъде редуцирана до 90% през следващите 12 месеца.
Това е важно, тъй като ще позволи на изпълнителите да запазят на 100% правата от своята музика, но и да генерират приходи от дистрибуцията ѝ в различни платформи.
Потребителите ще получат достъп и до множество допълнителни инструменти за маркетинг и дистрибуция. SoundOn ще предложи и съветите на екип от експерти на TikTok, но също достъп до раздела за песни нa приложението.
Discussion about this post