Постепенно Kinect технологията започна да се превръща във все по-ключов компонент от стратегията на Microsoft в сектора и в ярък символ, който отличава компанията от конкурентите и в съзнанието на потребителите. Появата на допълнителният сензор, който позволява да използваме гласови команди и жестове, за да си взаимодействаме по уникален начин с конзолата е основната причина за над 57 млн. продажби на Xbox 360 по цял свят. Представянето на Kinect като периферно устройство за конзолата бе само началото на нова ера за компанията, а след поддръжката за Windows 7 конфигурации сега разбираме и нови подробности за плановете на Microsoft в сектора, коментира neowin.
Тъй като благодарение на доклад, публикуван от kotaku научваме, че от софтуерният гигант планират всяко приложение за конзолата Xbox 360 за в бъдеще да бъде съвместимо за работа с Kinect сензора. Което означава, че разработчиците трябва да оптимизират всяко едно от тях, за да може то да бъде навигирано от гласовите или жестови команди на потребителите. От компанията също така споделиха, че ще предоставят поддръжка и софтуерни инструменти за разработчиците, което да подпомогне интензивното създаване на по-ефективни приложения за платформата.
Информацията по категоричен начин показва, че Microsoft планира да фокусира стратегията изцяло около Kinect технологията, която се очаква впоследствие да бъде интегрирана в наследника на Xbox 360 и в моделите с Windows 8. Moбилните устройства се очаква да играят все по-голяма роля в сектора, като привличането на разработчици и създаването на по-ефективни приложения биха създали предпоставките за навлизане на гласовите и жестови команди в смартфони и таблети работещи с Windows OS. По всичко личи, че Kinect технологията ще заема централна роля в екосистемата от Windows 8 базирани продукти, което е една от най-солидните предпоставки за успеха им в сектора.
Discussion about this post