Корейският производител изненада своите потребителите с нова визуална идентичност на своят бранд. LG се надяват да хвърлят повече светлина върху стойността на “Life’Good” слогана с по-динамичен и младежки дизайн. Обновената идентичност ще обхване всички физически и дигитални точки на контакт с клиентите.
Компанията вече сподели със служителите по целия свят нови насоки за марката, която да бъде обичана от потребители в различни държави и поколения. Специален акцент е най-младата аудитория от т.нар. “Поколение Z”. Променената визия на марката също така обръща внимание на основните ценности на компанията.
Сред тях са „Безкомпромисно клиентско изживяване“, „Иновации, ориентирани към човека“ и „Топлина за захранване на усмивка“. Популярният слоган Life’s Good, обхваща посланието за това как компанията дава възможност на своите клиенти да се насладят на качествен живот и да се отдадат на ценни моменти чрез продуктите и услугите на LG.
Основна мисия на корейския гигант е да допринася активно за по-добър живот и бъдеще на планетата, информира gsmarena. Новосъздадената насока на марката включва обновяване на визуалната идентичност на LG, преосмисляйки съществуващата топлина и чувство за сплотеност на марката.
Компанията има за цел да засили взаимодействието с повече клиенти, чрез нова визуална идентичност, добавяйки жизненост и интерактивни елементи.